miercuri, 4 decembrie 2013

Bere, miere si urucum. In sapun

Multe se pot pune in sapun...
Dar pentru ca am primit laude pentru sapunul cu bere neagra si miere (de data asta, e miere de rapita), l-am mai facut o data.
E si un pic de sezon.. sau nu, fasole cu ciolan se serveste cu vin fiert, nu cu bere. Nu asta e important.
I-am pus ulei de tea tree,  despre care unii spun ca nu ar trebui sa lipseasca din nici o casa pentru ca are efect antibacterian, antfungic, asa incat sapunul devine indicat si pentru ten acneic, intepaturi...
Are si o parte proasta, arata cam ciudat, culoarea e nedefinita, iar mirosul e usor medicinal, ca sapunul borax din copilarie (a mea, cel putin).


Inconjurat de jucarele pentru pom, ca sa ii mai invioreze aspectul

Iar in a doua portie, am pus urucum...urucumul e o pudra facuta din semintele unui arbore tropical, pe care o foloseau indienii ca sa isi coloreze pielea, parul, alimentele.
Nu am avut curajul sa pun prea mult, ca sa nu para artificial... si l-am facut ca pe un chec.. jumatate cu urucum, jumatate cu spirulina...

Urucum sus, spirulina jos... jucarii peste.



Un comentariu:

  1. calatorind pe sapunel, ca pe o pluta, spre taramul tocmai bun de hidratat al pielii! (asa zic jucarelele!)

    RăspundețiȘtergere