duminică, 13 octombrie 2013

Buni sunt strugurii ghiurghiulii

Anul asta am baut un singur pahar de must. Si sunt innebunita dupa el, dar nu am avut de unde sa-l iau. Anii trecuti cumparam de pe DN1 cand treceam pe acolo, il cumparam de la porti, orice poarta, iar apoi, daca eram intrebata de unde am avut must, minteam ca l-am luat de la o persoana "de incredere"... ca nu da bine sa iei de la necunoscuti, exista pericolul ca strugurii sa fie calcati in picioare, ceea ce e bleah!!!... sau in sticla sa fi fost... orice.... Mie nu imi pasa de asta.
Sa curga mustul...


Cand se strivesc strugurii pentru vin, semintele raman si ar putea parea in plus. Din ele se face uleiul de struguri, miraculos, folosit in cosmetica.
Secretul lui este numarul important de antioxidanti pe care il contine. Mai contine si diversi acizi: oleic, linoleic, palmitic si stearic, ce ajuta la mentinerea sanatatii celulelor pielii. 
Uleiul din seminte de struguri contine antioxidanti de cateva ori mai puternici decat vitamina E si vitamina C. L-am folosit la o crema de noapte pentru ten mixt.

Si la un demachiant....

Daca faceti o masca din zeama de struguri si argila.. alba, bej, verde... si o aplicati pe fata , va inchide porii.
Pentru pielea uscata se poate amesteca in parti egale zeama de struguri si lapte. Se lasa pe piele 15 minute.
Sau daca nu aveti timp de amestecuri, treceti efectiv pe piele o boaba de strugure taiata.
REPEDE, ca vine iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu