vineri, 31 ianuarie 2014

Memoria. Probleme.

M-a rugat o prietena sa ii fac unei prietene ale ei... e prea incurcat???.... o crema pentru urmatorul profil:
- varsta pana in 30 de ani
- cosuri, mici, rebele
- fata in general luceste

Am zis ok, o fac si am uitat. Dar am uitat de tot. Ieri mi-am adus aminte de ea si plina de sentimentul de vinovatie am studiat cu constiinciozitate.
Am preparat o crema in care am pus asa:
- ulei de jojoba
Sunt indragostita de uleiul asta... si "cum sa nu-l iubesti?". Ia uitati ce poate:
Uleiul de jojoba se absoarbe ușor, fără a lăsa un film gras la suprafața pielii și este potrivit tuturor tipurilor de ten. 
Are proprietăți antibacteriale și antifungice, fiind cel mai potrivit pentru tenul acneic, căruia îi reglează secreția de sebum. El este capabil să oprească producția în exces de sebum, pentru că se aseamănă grăsimilor ce se găsesc în mod natural în piele.

Fiind de fapt o ceară, uleiul de Jojoba are și rol de agent ocluziv,împiedicând pierderea transepidermică a apei.(fisa de pe AromaShop)

- ulei de chimen negru.
Si el e un ingredient super capabil (tot de pe Aroma Shop): 
o antioxidant, cicatrizant, antiseptic, regenerant, antiinflamator și antimicotic când este utilizat pentru îngrijirea pielii.
Este un ingredient cosmetic important pentru:
o îngrijirea tenului acneic
o calmarea tenului sensibil și iritat
o îngrijirea tenului matur

Am emulsificat aceste uleiuri cu apa de rozmarin (obtinuta prin distilarea la abur a ramurilor, acest hidrolat este ideal pentru tenul gras, cu tendinte acneice datorita efectului sau purifiant si de desfundare a porilor. In plus, regleaza secretia de sebum si are efect astringent

In compozitia rece am pus "miresele colectiei".
- uleiul de neem.... este un ulei uracios, maroniu, gros care miroase ingrozitor.. a mujdei statut. Pana si tantarii fug de el.
(Succesul uleiului de Neem se datorează în principal prezenței azadirachtinei în compoziția sa, o substanță activă cu puternice proprietăți 
o antibacteriene
o insecticide (uleiul fiind eficient în combaterea paraziților pielii)
o antifungice (acționează împotriva ciupercilor pielii).
Astfel, uleiul de Neem își găsește utilizarea în tratamentul acneei, furunculozei, infecțiilor bacteriene.)

Vitaminele nu strica  niciodata cand e vorba de acnee, asa ca am pus B3, B5, C, E. Apoi, niste alantoina, (este un ingredient activ cu o mare putere de calmare și vindecare, recomandat pentru pielea sensibilă, uscată și iritată.Reglează secreția de sebum, ceea ce o recomandă și ca ingredient în produsele antiacnee), ulei esential de tee trea si de dafin, bisabolol (Alpha-bisabololul este un ingredient activ clasic, pentru proprietățile sale calmante și regenerante, antibacteriale și antiinflamatoare.)

Am ales sa o numesc Crema Teo si arata asa. Daca va ii va prii, ramane sa vedem. Va tin la curent.

Am uitat sa ma laud si cu PH-ul obtinut:  ideal pentru ten acneic



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu