sâmbătă, 5 octombrie 2013

Mimoza la cutie

Consistena cremei cu pudra de mimoza
Pe 4 iulie... (ma misc destul de repede observ) scriam despre pudra de mimoza si despre beneficiile pe care le aduce pielii. Am cumparat-o, dar in creme se foloseste sub forma de macerat pe care l-am facut abia zilele trecute, in apa florala, iar crema azi. Intr-o zi insorita, dar dințoasă, de toamna.

Ii multumesc soarelui pentru ca a rasarit si mi-a permis sa fac niste poze decente (pentru mine), programei clasei I pentru ca a facut sa am in casa hartie glasata pe care sa o folosesc in compozitia mea fotografica, Simonei pentru ca mi-a dat o violeta care e vesnic inflorita si am putut sa pun un pic de culoare in poze (florile erau cazute, nu le-am rupt eu, Simo!)...

Pe langa maceratul de mimoza (regenereaza in profunzime pielea, stimuleaza sinteza de colagen), am mai pus ulei de argan (antiage, hranitor, restaurator cutanat, cu proprietati antioxidante), vitamina E si B3 si bisabolol (reparator si calmant).

"Piperul" din crema este pudra de mimoza




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu